قیمت 40مدل پیچ گوشتی شارژی ارزان [باکیفیت]+خرید

پیچ گوشتی قطعا یک مورد ضروری برای هر جعبه ابزار است ، اما بسته به اینکه برای چه کاری از آن استفاده می کنید ، چرخاندن و چرخاندن آن برای سفت یا شل شدن پیچ می تواند کار سختی باشد. یک پیچ گوشتی شارژی می تواند به خوبی در کار به شما کمک کند. این که آیا شما یک نصاب هستید یا فقط در کارهای خانه برای انجام سریع کارها از ابزار استفاده می کنید برای داشتن ابزار مناسب ، تفاوت را ایجاد می کند. یک پیچ گوشتی شارژی دارای یک موتور است ، بنابراین همه چرخش را برای شما انجام می دهد.اما به دلیل اینکه با باتری کار می کند ، دیگر نگران نباشید که دنبال پریز برق باشید.

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی چیست ؟

 تعداد بسیار زیادی برند در بازار وجود دارد. دانستن اینکه چقدر نیرو ، چه سرعتی و تنظیمات کلاچ ، انواع سه نظام و سایر ویژگی ها را باید جستجو کنید ، یک چالش جدی است.

آیا قصد خرید یک پیچ گوشتی شارژی دارید؟ گزینه های برتر تامکو را بررسی کنید و در راهنمای خرید ما نکات مفید زیادی است که باید در خرید بهترین پیچ گوشتی شارژی ارزان برای کارایی بهتر وجود داشته باشد.

مزایای پیچ گوشتی شارژی

راحت

در حالی که پیچ گوشتی های برقی با سیم وجود دارد ، اما یک مدل بی سیم یا شارژی به این معنی است که هنگام کار بر روی یک پروژه دیگر نگران نزدیک بودن به یک پریز برق نیستید. همچنین می توانید با ابزار آزادانه حرکت کنید ، که برای بسیاری از پروژه ها مفید است.

بی خطر

از آنجا که سیم وجود ندارد ، هنگام کار با یک پیچ گوشتی شارژی ، دیگر در معرض خطر برق گرفتگی و پیچیدن سیم به دست و پا نیستید.

قابل حمل

پیچ گوشتی شارژی به دلیل طراحی کوچک و سبکی که دارد، قابلیت حمل آسان را دارد. یک پیچ گوشتی شارژی معمولا بسیار راحت تر از یک مدل سیم دار است که با شما در حال حرکت است ، بنابراین می توانید به راحتی در هر جایی روی پروژه ها کار کنید.

قابلیت تنظیم سرعت

اغلب مدل‌های پیچ گوشتی شارژی دارای قابلیت تنظیم سرعت هستند. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا سرعت پیچ گوشتی را به میزان دلخواه خود تنظیم کنید و بهترین عملکرد  را داشته باشید.

همه کاره

برای طیف وسیعی از پروژه های منزل ، مانند چیدن مبلمان کنار هم ، نصب چراغ روشنایی یا حتی پروژه های بزرگتر مانند ساخت کابینت و نصب وسایل و قطعات ، می توانید از پیچ گوشتی شارژی استفاده کنید.

نقاط ضعف پیچ گوشتی شارژی

عمر باتری

یکی از مشکلات اصلی پیچ گوشتی شارژی، محدودیت عمر باتری آن است. باتری این ابزارها معمولا برای مدت زمان محدودی قابل استفاده است و بعد از آن نیاز به شارژ مجدد دارد. این ممکن است باعث توقف کار در حین استفاده شود و نیاز به شارژ مجدد داشته باشد.

قدرت موتور محدود

برخی از مدل‌های پیچ گوشتی شارژی قدرت موتور کمتری نسبت به مدل‌های با سیم (برقی) دارند. این می‌تواند در مواقعی که پیچ‌های بسیار سخت و محکمی باید گرفته شوند، به مشکل تبدیل شود.

قابلیت تعمیر و تعویض باتری

برخی از پیچ گوشتی‌های شارژی دارای باتری داخلی غیرقابل تعویض هستند. در صورت خرابی باتری، ممکن است نیاز به تعمیر و تعویض کل دستگاه داشته باشید، که می‌تواند هزینه و زمان بیشتری را برایتان داشته باشد.

قیمت بالا

برخی از برندهای معتبر پیچ گوشتی شارژی قیمت بسیار بالایی دارند. این می‌تواند برای مشتریان یک مانع برای خرید آنها باشد و انتخاب مدل‌های ارزانتر را ترجیح دهند.

با در نظر گرفتن این نقاط قوت و ضعف، تصمیم خرید پیچ گوشتی شارژی بستگی به نیازها و استفاده‌های شما دارد.

انواع پیچ گوشتی بی سیم

سر راست

یک پیچ گوشتی شارژی مستقیم مانند یک پیچ گوشتی دستی به نظر می رسد – دارای یک دسته مستقیم است که در انتهای آن کمی قرار دارد. سر مخالف را دقیقاً مانند پیچ ​​گوشتی سنتی نگه می دارید ، بنابراین معمولاً به راحتی درکارهای کوچکتر قرار می گیرد. با این حال ، در دست داشتن یک پیچ گوشتی شارژی مستقیم دشوار است.

تفنگی

پیچ گوشتی شارژی به سبک تفنگی شبیه یک مته بی سیم است ، اگرچه معمولاً سبک تر ، جمع و جورتر هستند و قدرت یکسانی را ارائه نمی دهند. آنها یک دسته دارند که شما آن را می گیرید ، در حالی که قسمت پیچ گوشتی با سه نظام عمود قرار می گیرد. نگهداری پیچ گوشتی های شارژی به سبک تفنگ معمولاً راحت تر و راحت تر از مدل های مستقیم است ، اما در فضاهای تنگ چندان مناسب نیستند.

متغیر

یک پیچ گوشتی شارژی متغیر مزایای مدل های مستقیم و تفنگی را ترکیب می کند. می توانید ابزار را در حالت مستقیم نگه دارید ، یا آن را در یک نقطه محوری خم کنید تا حالت گرفتن به سبک تفنگی ایجاد شود. از آنجا که می توانید این ابزار را تنظیم کنید ، می توانید آن را بسته به پروژه ای که روی آن کار می کنید سفارشی کنید تا بهترین موقعیت را انتخاب کنید.

پیچ گوشتی شارژی ماکیتا

ویژگی های پیچ گوشتی شارژی

قدرت موتور

مهمترین ویژگی یک پیچ گوشتی شارژی ولتاژ آن است که میزان قدرت ابزار را تعیین می کند. قدرت موتور بیانگر قدرت گشتاور و سرعت چرخش پیچ گوشتی است. برای پروژه های اساسی، از درجه کم تا متوسط ​​، یک پیچ گوشتی که تقریباً 4 ولت است معمولاً کافی است.

اگر به ابزاری برای باز و بسته کردن پیچ های سخت نیاز دارید ، به دنبال یک پیچ گوشتی با قدرت موتور بالا باشید که بین 4 ولت و 12 ولت تامین کند.

تنظیمات کلاچ

تنظیمات کلاچ یک پیچ گوشتی شارژی به گزینه های مختلف برای میزان فشار یا گشتاور ، که برای پیچ یا باز کردن آن ارائه می دهد ، اشاره دارد. اگر از فشار زیادی استفاده می کنید ، می توانید با یک پیچ ، پیچ را باز کنید یا آن را کاملاً ببندید ، بنابراین قابلیت تنظیم بسیار مهم است. تنظیمات کلاچ که یک مدل ارائه می دهد ، کنترل بیشتری بر روی کلاچ برای هر پروژه ای که انجام می دهید ، خواهید داشت ، که به شما امکان می دهد حتی با کوچکترین یا شکننده ترین پیچ ها کار کنید.

به دنبال یک پیچ گوشتی شارژی باشید که  تنظیمات کلاچ یا بیشتر برای کنترل داشته باشد. همچنین بهتر است برای جلوگیری از بریدن پیچ ، مدلی با کلاچ توقف خودکار انتخاب کنید که پیچ گوشتی را پس از درگیر نشدن کلاچ خاموش کند.

سرعت

سرعت یک پیچ گوشتی شارژی نشان می دهد که چند بار ابزار در دقیقه می چرخد ​​(دور در دقیقه). اگر یک مدل با سرعت متغیر بخرید بیشترین کنترل را خواهید داشت ، زیرا می توانید سرعت را بر اساس نوع پیچ تنظیم کنید. مدلی را انتخاب کنید که با دو سرعت آخر ارائه شود:

برای کارهای پیچ معمولی ، سرعت تقریباً 180 تا 300 دور در دقیقه معمولاً کافی است.

برای کارهای پیچ متوسط ​​، سرعت تقریباً 300 تا 800 دور در دقیقه معمولاً کافی است.

انواع سری پیچ گوشتی

بیشتر پیچ گوشتی های شارژی شامل سریهای دو سو و سری چهارسو با اندازه استاندارد هستند. با این حال ، برخی از مدل های سری را در اندازه های مختلف ارائه می دهند ، که به شما امکان می دهد روی پروژه هایی کار کنید که شامل پیچ در هر اندازه و شکل ترکیبی است. سایر مدل ها فقط شامل چند سری هستند ، اما اگر می دانید که برای پروژه های خاصی به آنها نیاز دارید ، می توانید گزینه های اضافی را به صورت جداگانه خریداری کنید.

باتری

در پیچ گوشتی های شارژی معمولاً یک باتری یون لیتیوم (یون لیتیوم) یا یک نیکل کادمیوم (NiCd یا گاهی اوقات NiCad) وجود دارد. باتری های NiCD گزینه کلاسیک هستند ، اما باتری های لیتیوم یون کوچکتر و سبک تر هستند ، که معمولاً پیچ گوشتی جمع و جورتری ایجاد می کند. باتری های لیتیوم یون نیز دوام بیشتری دارند و با گذشت زمان توانایی شارژ کامل را از دست نمی دهند.

هر نوع باتری را که انتخاب می کنید ، مطمئن شوید که قابل شارژ است. برخی از پیچ گوشتی های بی سیم ارزان دارای باتری هایی هستند که قابل تعویض نیستند ، بنابراین با کم شدن شارژ باتری ، ابزار دیگر بی فایده است. پیچ گوشتی شارژی با بالاترین کیفیت ممکن است شامل چندین باتری باشد ، بنابراین هرگز نگران تمام شدن شارژ در وسط پروژه نباشید.

برخی از مدل های متوسط سطح پایین در واقع از باتری های قلیایی استفاده می کنند ، که با این وجود کمتر نیست و ممکن است همان انرژی باتری های یون لیتیوم را تأمین نکند. همچنین برای اطمینان از اینکه همیشه دستگاه قدرت دارد ، مجبورید جایگزین هایی را خریداری کنید.

سیستم حفاظت از موتور

بعضی از پیچ گوشتی‌های شارژی دارای سیستم حفاظت از برش هستند. این سیستم باعث می‌شود که پیچ گوشتی در صورت رسیدن به حداکثر گشتاور، خودکار خاموش شود. این ویژگی می‌تواند از آسیب به پیچ‌ها و قطعات جلوگیری کند.

پیچ گوشتی شارژی چکشی بوش

امکانات اضافی پیچ گوشتی شارژی

قفل اسپیندل

برخی از پیچ گوشتی های شارژی دارای ویژگی قفل دوک هستند. وقتی اسپیندل در جای خود قفل شد ، در صورت لزوم می توانید از این ابزار به صورت دستی استفاده کنید.

چراغ LED

از آنجا که پیچ ها اغلب در فضاهای تنگ و بسته و تاریک است ، ممکن است بخواهید یک پیچ گوشتی شارژی با یک چراغ LED داخلی درانتها انتخاب کنید. این چراغ منطقه کار شما را روشن می کند ، بنابراین می توانید کارهایی را که انجام می دهید راحت تر ببینید.

نمایشگر میزان شارژ باتری

اکثر پیچ گوشی شارژی های گران قیمت مجهز به نمایشگر میزان شارژ باتری هستند که کاربر میتواند باتوجه به عدد شارژ باتری قبل از خاموش شدن ابزار نسبت به اتصال باتری به شارژر اقدام کند.

قیمت پیچ گوشتی بی سیم

قیمت یک پیچ گوشتی شارژی بسته به نوع باتری ، قدرتمند بودن آن و تعداد تنظیمات کلاچ متفاوت است. اگرچه در بیشتر موارد می توانید در رنج قیمت 700 هزازتومان به بالا خرید کنید.

بودجه خرید

یک پیچ گوشتی شارژی که با باتری های قلیایی کار می کند و بین 4 ولت و 6 ولت ارائه می دهد معمولاً بین 10 تا 20 دلار قیمت دارد. یک پیچ گوشتی شارژی که با باتری لیتیوم یون قابل شارژ کار می کند و تقریباً 4 ولت ارائه می دهد معمولاً بین 25 تا 35 دلار قیمت دارد.

  • میان رده

یک پیچ گوشتی شارژی که با باتری لیتیوم یون قابل شارژ کار می کند و بین 4 ولت و 8 ولت ارائه می دهد معمولاً بین 700 تا 900 هزار تومان هزینه دارد.

  • گران قیمت

یک پیچ گوشتی بی سیم با باتری لیتیوم یون قابل شارژ و بین 8 ولت و 12 ولت ارائه می شود معمولا از یک میلیون به بالا قیمت دارند.

 

بررسی مقایسه ویژگی‌ها و قابلیت‌های 40 مدل از برترین برندهای پیچ گوشتی شارژی + خرید اینترنتی

مجموعه 78 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی متابو مدل BS 14.4 Set

  • 2 عدد باتری لیتیوم یون (۱۴.۴V / ۲.۰ Ah)
  • شارژر SC ۳۰ LiHD Li-Ion ۱۲V-۱۸V
  • 14 عدد مته آهن سایز ۱.۵x۲ ، ۲x۲ ، ۲.۵ ، ۳x۲ ، ۳.۵ ، ۴ ، ۴.۵ ، ۵ ، ۵.۵ ، ۶ ، ۶.۵
  • 5 عدد مته چوب سایز ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۸ ، ۱۰
  • 40 عدد سر پیچ گوشتی کوتاه و بلند – سری بکس و…
  • با کیفیت و عملکرد بهینه و عمر طولانی و کاملا حرفه ای
  • طراحی سبک و بسیار خوش دست برای کار های متفاوت
  • دارای چراغ LED برای دید بهتر نقاط کار
  • نمایشگر میزان شارژ باتری
  • دارای گیربکس دو سرعته مکانیکی
  • دارای سه نظام اتومات 10 میلیمتر و ترکمتر دار
  • گشتاور 40 نیوتن متر
  • دارای ترمز الکترونیکی
  • دارای سه نظام قفل کن خودکار – دارای راستگرد و چپگرد – دارای کنترل سرعت

دریل پیچ گوشتی شارژی میلواکی مدل M12 FDDX-202X

  • وزن: ۱.۲ کیلوگرم
  • بازه سرعت گردش آزاد: ۱۵۰۱-۲۰۰۰
  • سرعت حرکت آزاد: ۱۶۰۰دور
  • منبع تغذیه: باتری
  • ولتاژ پیچ گوشتی : ۱۲ ولت

ویژگی‌های پیچ گوشتی شارژی میلواکی :

  • نشانگر شارژ باتری
  • قابلیت کنترل سرعت
  • قابلیت تعویض باتری
  • دارای لامپ LED
  • دارای باتری لیتیوم یونی
  • ۴ عدد سه نظام با قابلیتهای ویژه
  • دو عدد باطری ۲ امپر بهمراه شارژر و کیف حمل

مجموعه 33 عددی پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل RS-8014

  • وزن:۱.۳ کیلوگرم
  • بازه سرعت گردش آزاد:۱۵۰۱-۲۰۰۰
  • سرعت حرکت آزاد:۱۳۵۰
  • منبع تغذیه:باتری
  • ولتاژ پیچ گوشتی:۱۴.۴ ولت
  • ویژگی‌ پیچ گوشتی برقی و شارژی: دارای لامپ LED –قابلیت تعویض باتری
  • یک جفت باتری ۱.۵ آمپر ۱۴.۴ ولت
  • شارژر با قابلیت شارژ سریع
  • سری بکس ۱/۴ اینچ :۱۱ ،۵،۶،۷،۸،۹،۱۰ میلیمتر
  • ADA رابط پیچگوشتی:دو سو ۵.۸x۱۰۰ , چهار سو ۵.۸x۱۰۰
  • تستر الکتریکی
  • ۲ عدد مته بتن ، ۲ عدد مته HSS twist ، ۲عدد مته چوب ۵ و۶ میلیمتری
  • سری پیچ گوشتی ۵۰ میلیمتری : PH۱,PH۲,PZ۱,BIT ADA,SL۴,SL۶

پیچ گوشتی شارژی جاب مدل JSB-18 Li مجموعه 30 عددی

  • ابعاد :۲۰x۲۰x۱۰ میلی‌متر
  • وزن:۳ کیلوگرم
  • بازه سرعت گردش آزاد :۲۵۰۱-۳۰۰۰
  • سرعت حرکت آزاد :۰-۱۵۰۰ و ۰-۳۰۰۰ دور بر دقیقه
  • منبع تغذیه :باتری
  • ولتاژ پیچ گوشتی: ۱۸ ولت
  • ویژگی‌های پیچ گوشتی برقی و شارژی: دارای باتری لیتیوم یونی- دارای لامپ LED
  • قابلیت تعویض باتری
  • قابلیت کنترل سرعت
  • نشانگر شارژ باتری

مجموعه 27 عددی دریل پیچ گوشتی شارژی باس مدل Life Style

  • بازه سرعت گردش آزاد : ۵۰۱-۱۰۰۰
  • سرعت حرکت آزاد: ۰-۱۳۵۰ و ۰-۴۵۰ دور بر دقیقه
  • منبع تغذیه: باتری
  • ولتاژ پیچ گوشتی: ۱۸ ولت
  • ویژگی‌های پیچ گوشتی برقی و شارژی: نشانگر شارژ باتری
  • قابلیت تنظیم سرعت
  • قابلیت تعویض باتری
  • دارای لامپ LED
  • دارای باتری لیتیوم یونی

مجموعه 28 عددی دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی اوکی کد OK-1218

  • بازه سرعت گردش آزاد : 1001-1500

  • منبع تغذیه : باتری

  • ویژگی‌ پیچ گوشتی برقی و شارژی :

    نشانگر شارژ باتری، قابلیت تعویض باتری، دارای لامپ LED، دارای باتری لیتیوم یونی

مجموعه 28 عددی پیچ گوشتی شارژی ماکیتا مدل 7892

  • وزن : ۲ کیلوگرم
  • بازه سرعت گردش آزاد: ۱۰۰۱-۱۵۰۰
  • سرعت حرکت آزاد: ۱۱۰۰
  • منبع تغذیه: باتری
  • ولتاژ پیچ گوشتی شارژی : ۱۲ ولت
  • ویژگی‌های پیچ گوشتی شارژی: دارای باتری لیتیوم یونی
  • دارای لامپ LED
  • قابلیت تعویض باتری
  • قابلیت کنترل و تنظیم سرعت
  • اقلام همراه: پیچ گوشتی، کیف، مته، سر پیچ گوشتی، شارژر، باتری اضافه

پیچ گوشتی شارژی چکشی بوش مدل GSB 18 V-50 Brushless 2AH مجموعه 14 عددی

  • قطعات آلمان و مونتاژ مالزی
  • موتور ساخت تسلای آمریکا-دارای موتور بسیار پیشرفته بدون ذغال (موتور براشلس) ضد آب با طول عمر بسیار بالاتر نسبت به موتورهای ذغالی
  • گشتاور ۵۰ نیوتن متر واقعی
  • برترین دریل شارژی چکشی به انتخاب شرکت آمازون
  • قابلیت استفاده هم به‌عنوان دریل ساده و دریل چکشی و هم به‌عنوان پیچ‌گوشتی شارژی
  • سه نظام ۱۳ میلی متری فلزی اتومات ساخت روهم آلمان  
  • دارای ۲ عدد باتری لیتیوم یونی بسیار پیشرفته مقاوم در برابر فاسد شدن با طول عمر بسیار بالا
  • یک عدد شارژر فست شارژ
  • یک مجموعه ۱۸ عددی مته فلز بسیار با کیفیت بوش PointTeQ از جنس steel DIN ۳۳۸
  • دارای سیستم بسیار پیشرفته Bosch Heavy Duty جهت کارهای سنگین
  • یک عدد مجموعه ۳۲ عددی سرپیچ گوشتی بوش

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی اینکو مدل CIDLI-20031-20v

ویژگی‌های پیچ گوشتی چکشی  شارژی :

  • بازه سرعت گردش آزاد :1501-2000

  • منبع تغذیه :باتری

  • ویژگی‌های پیچ گوشتی شارژی :دارای باتری لیتیوم یونی

  • دارای لامپ LED

  • قابلیت تعویض باتری

  • نشانگر شارژ باتری

پیچ گوشتی شارژی ماکیتا مدل 6723DW

  • دارای موتوری کوچک و با گشتاور 20 نیوتن‌متر و با سرعت 220 دوربردقیقه به گردش
  • مجهز به باتری از جنس نیکل-کادمیومی با شارژدهی عالی 4.8 ولت
  • دارای چراغ led با کلید خاموش و روشن
  • شامل تعداد بسیار زیادی سری پیچ‌گوشتی در شکل‌های دوسو، چهارسو، چهارسوی خاردار، ستاره‌ای، آلنی، چهارگوش و آچار بکس
  • گارانتی ۱۲ ماهه تیوا

پیچ گوشتی شارژی جاست مکس مدل JST24802

  • ابعاد : 230x70x180 میلی متر
  • وزن :1 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: برق
  • قابلیت خم شدن بدنه: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: ندارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 0-500 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 250 دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد
  • گارانتی ۶ ماهه مکس وان

پیچ گوشتی شارژی رونیکس کد 8530

  • ابعاد: 250×100×200 میلی متر
  • وزن: 0.4 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 0-500 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 210 دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد
  • گارانتی ۱۲ ماهه رونیکس

دریل پیچ گوشتی شارژی مکس مدل 771

  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت تعویض باتری: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه توان: 1000-1500
  • بازه سرعت گردش آزاد: 1000-1500
  • لامپ LED: دارد

دریل پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8812

پیچ گوشتی شارژی رونیکس 8812 دارای دو وضعیت در سرعت گردش موتور که در وضعیت 1 سرعت گردش بین 0-400 دوربردقیقه و در وضعیت 2 سرعت گردش موتور بین 0-1350 دوربردقیقه متغیر است. قابل تنظیم بودن گشتاور موتور این پیچ گوشتی شارژی رونیکس میزان نیروی وارده به سه‌نظام را تغییر می دهد و در 21 حالت مختلف که بیشترین مقدار آن 21 نیوتن‌متر است. سه‌نظام این پیچ گوشتی شارژی 10 میلی‌مترو از نوع خودکار است. سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد در پیچ‌گوشتی کمک میکند به‌راحتی پیچ‌ها را باز و بسته کنید و در حالت دریل کاری سوراخکاری را آسان می کند.

  • نوع باتری: لیتیومی
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت تعویض باتری: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 1000-1500
  • لامپ LED: دارد

دریل شارژی ادون مدل dpx-1201

  • وزن: 1.2 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 1000-1500 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 1300 دوربردقیقه
  • لامپ LED: ندارد

دریل شارژی ماکیتا مدل DF457D

  • نوع باتری: لیتیومی
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 1000-1500
  • لامپ LED: ندارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 1000-1500 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 0-1400 دوربردقیقه
  • وزن : 1.4 کیلوگرم

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی دیوالت مدل DCD796NT-XJ

  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت تعویض باتری: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 1500-2000
  • لامپ LED: دارد

دریل پیچگوشتی شارژی باس مدل 18

  • ابعاد: 180x50x200 میلی متر
  • وزن: 1000 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 2000-2500 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 0-2350 دور بر دقیقه دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد

پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GO

  • ابعاد: 20x7x6 میلی متر
  • وزن: 0.28 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: ندارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 0-500 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 360 دوربردقیقه
  • لامپ LED: ندارد
  • همراه داشتن سری‌ های پیچ‌گوشتی
  • روشن‌شدن فشاری دستگاه

پیچ گوشتی شارژی تاشو رونیکس مدل 8536

  • ابعاد: 15 × 15 × 4 میلی متر
  • وزن: 0.42 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: ندارد
  • وزن بسته: 2.539 کیلوگرم
  • قابلیت تنظیم قدرت
  • شارژ سریع
  • دارای گیربکس

پیچ گوشتی شارژی میلواکی مدل M18BDD-153C

  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • منبع تغذیه: باتری
  • 3 عدد باتری
  • قابلیت تعویض باتری
  • قابلیت کنترل سرعت
  • بازه سرعت گردش آزاد: 1500-2000
  • لامپ LED: دارد
  • گارانتی ۲۵ ماهه اطلس کوشا

پیچگوشتی شارژی باس مدل 002

  • نوع باتری: لیتیومی
  • منبع تغذیه:باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه:ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • بازه توان:0-500
  • بازه سرعت گردش آزاد:1000-1500
  • لامپ LED:دارد
  • وزن : 1.2کیلوگرم

پیچ گوشتی شارژی قلمی کنزاکس مدل KCD-136

پیچ‌گوشتی شارژی قلمی دارای طراحی مناسب و ساختاری مستحکم است و کار با آن احساس خوبی ایجاد می‌کند. مجهز به باتری لیتیوم‌ یونی که ولتاژی 3.6 ولتی دارد و از ظرفیتی 850 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

مدت زمان شارژ باتری 1 ساعت است و با یک بار شارژشدن می‌توان پیچ‌های زیادی را با آن باز و بسته کرد. این پیچ‌گوشتی قلمی در 180 درجه است تا کاربر بتواند از دستگاه در شرایط مختلف استفاده کند. سرعت چرخش 280 دور بر دقیقه یکی از مزایایی که شرکت کنزاکس برای این پیچ گوشتی شارژی در نظر گرفته است. دارای لامپ LED است و ساخت کشور کره جنوبی است.

پیچ گوشتی شارژی هیوندای مدل HP-3632-H

  • ابعاد: 100x50x110 میلی متر
  • وزن: 1 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: ندارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 0-500 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 180 دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد
  • گارانتی ۱۲ ماهه ایران هیوندای

پیچ گوشتی شارژی کرون مدل CT22023 BMC

  • نوع باتری:لیتیومی
  • منبع تغذیه:باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه:ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت:ندارد
  • بازه توان:0-500
  • بازه سرعت گردش آزاد:0-500
  • لامپ LED:دارد
  • گارانتی ۱۲ ماهه اهدا کرون

پیچ گوشتی شارژی بلک اند دکر مدل bd1251

  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت تعویض باتری: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 0-500
  • لامپ LED: دارد
  • دارای کلاچ تغییر حداکثر گشتاور در 10+1 حالت مختلف

پیچ گوشتی شارژی جاست مکس مدل JST24802

پیچ گوشتی از ابزارهای مهم در صنعت و کسب و کارهای فنی است. پیچ گوشتی‌ ها دارای انواع مختلفی است و هر کدام از آن‌ ها را باید به صورت جداگانه تهیه کرد، امروزه دستگاه‌هایی تولید شده اند که برای در اختیار داشتن انواع پیچ گوشتی‌های دو سو و چهار سو یا سایر موارد، فقط با تعویض سری امکان پذیر است و به راحتی، کار خود را انجام دهید. پیچ گوشتی شارژی جاست مکس مدل JST24802 از بهترین و کاربردی‌ ترین پیچ گوشتی‌ موجود در بازار است.

دریل پیچ گوشتی شارژی آپ اسپریت مدل ZX 800

  • وزن: 3 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 500-1000 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 600 دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد
  • وزن بسته: 2 کیلوگرم
  • نوع باتری: لیتیومی

دریل پیچ گوشتی شارژی اپ اسپریت مدل A10

  • نوع باتری: لیتیومی
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت تعویض باتری: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه توان: 0-500
  • بازه سرعت گردش آزاد: 2500-3000
  • لامپ LED: دارد

مجموعه دو عددی دریل پیچ گوشتی شارژی بوش مدل GDR 120 Li + GSR 120 Li

  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت تعویض باتری: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 2500-3000
  • لامپ LED: دارد
  • سرعت گردش آزاد: 2600 دوربردقیقه

پیچ گوشتی شارژی بوش دارای درایو ¼ اینچی بوده و گشتاوری 100 نیوتن‌متری دارد. باتری که تامین انرژی این آچار را برعهده دارد از نوع لیتیوم یونی بوده و از ظرفیتی 1500 میلی آمپرساعتی سود می‌برد. ولتاژ این باتری 12 ولت بوده و از راندمان مناسبی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های جالب این دستگاه قابلیت کنترل سرعت و نرخ ضربه‌ی آن است.

دریل پیچ گوشتی شارژی کاوا مدل 12V

  • وزن: 9.5 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 500-1000 دور در دقیقه
  • سرعت گردش آزاد: 700 دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد

پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8505

  • وزن: 0.56 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: ندارد
  • سرعت گردش آزاد: 200 دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد
  • وزن بسته: 1.47 کیلوگرم
  • نوع باتری: لیتیومی
  • گارانتی ۱۲ ماهه رونیکس

دریل پیچ گوشتی شارژی توسن مدل 9012SC

  • سرعت گردش دور کند و تند : ۴۵۰_۱۵۰۰ دور بر دقیقه
  • وزن با باتری :۱ کیلو گرم
  • باتری فست شارژ واقعی و عالی در نگهداری شارژ
  • شارژر پایه ای با کیفیت
  • بدنه خوش دست و زیبا
  • سه نظام  اتوماتیک با کیفیت و بدون لنگی
  • کلید های روی دستگاه روان
  • ترکمتر بسیار دقیق
  • قدرت ۳۰ نیوتن متر
  • گارانتی ۱۲ ماهه توسن پلاس

پیچ گوشتی شارژی ماکیتا مدل DF001DW

  • قابلیت خم شدن بدنه: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: ندارد
  • بازه سرعت گردش آزاد: 0-500 دور در دقیقه
  • سرعت چرخش 220 دور بر دقیقه
  • لامپ LED: دارد
  • گشتاور 6 نیوتن
  • تنوع بالای سری پیچ گوشتی
  • وزن: 0.38 کیلوگرم

پیچ گوشتی شارژی رونیکس مدل 8500

  • ابعاد: 8.5 × 18 × 21 میلی متر
  • وزن: 0.6 کیلوگرم
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت کنترل سرعت: ندارد
  • سرعت گردش آزاد: 200 دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد
  • نوع باتری: لیتیوم یونی
  • گارانتی ۱۲ ماهه رونیکس

پیچ گوشتی شارژی محک مدل CSD-3.6 Li

  • حداکثر گشتاور 3.5 نیوتن متر
  • قابلیت تنظیم جهت دسته پیچ گوشتی
  • منبع تغذیه باتری
  • نوع باتری لیتیومی
  • دارای نشانگر شارژ باتری
  • دارای کیف حمل فلزی
  • قابلیت خم شدن بدنه دارد
  • دارای لامپ LED
  • گارانتی ۱۲ ماهه البرز ابزار

دریل پیچ گوشتی چکشی شارژی ان ای سی NEC 1618

  • نوع باتری: لیتیومی
  • منبع تغذیه: باتری
  • قابلیت خم شدن بدنه: ندارد
  • قابلیت تعویض باتری: دارد
  • قابلیت کنترل سرعت: دارد
  • سرعت گردش آزاد: 400-1450 دوربردقیقه
  • لامپ LED: دارد
  • ابعاد: 28×25×12 میلی متر
  • گارانتی ۱۲ ماهه ان ای سی
2 نظرات
  1. قربانی می گوید

    بنظرم پیچ گوشتی شارژی رونیکس 8812 از همه یه سر و گردن بالاتره و قیمت مناسب تری هم داره

  2. remezani می گوید

    بنظرم پیچ گوشتی شارژی ماکیتا 6723dw یکی از بهترین ابزارهایی که ازش میشه براحتی استفاده کرد و طراحی و ساخت خیلی خوب با شارژدهی چند ساعته. مهمترین قسمتش متعلقات داخل جعبه است که خیلی کاربردین و واقعا کار راه اندازهه ، خودش یه جعبه ابزار کامله

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.